Neurologisk Fokuseret Træning

– Træn dig ud af smerter og forebyg fremtidige skader
– Få hjælp med langvarige hjernerystelser og whiplash
– Få bedre reaktionstid, udholdenhed og muskelaktivering i din sport
– Få en arbejdsdag fri for smerter og spændinger

 

smerter skader forside

Hjernerystelser piskesmæld forside

sport forside

hold træning

foredrag workshops forside

virksomheder forside

Vi kombinerer den nyeste viden om neurovidenskab og de bedste træningsteknikker fra elitesportens verden til en helhedsorienteret træningsform, der hjælper dig med at få styr på krop, smerter og bevægelse.
Vi tror på at kroppen, ved hjælp af aktiv træning, har enormt potentiale til at blive sundere og stærkere, samt komme af med gamle skader, smerter og skavanker.
Vi tror på at alle kan blive bedre med et individuelt designet træningsprogram med den rigtige grad af belastning.
Derfor arbejder vi helhedsorienteret med din krop, dit åndedræt, din kost, dine søvnvaner og fysiske stresssymptomer for at hjælpe dig til at opnå optimal sundhed.
Ved hjælp af enkle øvelser rettet mod dit nervesystem, kan du selv aktivt reducere skader, smerter, spændinger og andre fysiske problemer.

 

Vi har i øjeblikket ventetid på opstart af nye klienter

Udfyld felterne nedenunder, så kontakter vi dig så snart vi har mulighed for at arbejde med dig. P.t. er ventetiden ca. 4-6 måneder.

Se flere af vores resultater her.

 

Få vores mest effektive øvelser til smertelindring – Kvit og frit

Skriv dig på vores mail-liste og få videokurset med det samme.
Udover at fjerne og forebygge smerter i blandt andet ryg, nakke, skuldre og lænd, kan øvelserne forbedre dit syn og din balance.
Du modtager desuden løbende gode råd og tilbud på mail og på facebook.

“Efter første time havde jeg øget mobilitet og sænket smerterne markant.”

2Martin Brandt – Salgschef og Crossfit udøver

“De gav mig de rette værktøjer til at jeg aktivt kunne helbrede min egen krop.”

4Stella Bülow Hansen – Bygningskonstruktør

“Hörnell & la Cour gav mig de rette øvelser til at komme tilbage og endda i bedre form end før jeg blev skadet.”

3
Emilie Gregersen – Danser